Haber

Anadolu Sigorta, CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde “İnovasyon Özel Ödülü”ne layık görüldü

Anadolu Sigorta, bu yıl 6’ncısı düzenlenen CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde AS Yapay Zeka ile Cam Tamir/Değişim Tespit Projesi ile “İnovasyon Özel Ödülü”nün sahibi oldu. Anadolu Sigorta, projede kullanılan cam hasar tespit teknolojisi ile kırık camların onarımının mümkün olduğu her yerde ve zamanda onarımını sağlayarak maliyetleri düşürürken sürdürülebilir ekonomiye de katkıda bulunuyor.

Sigorta sektöründe yenilikçi ürün ve hizmetleriyle müşterilerinin hayatını kolaylaştıran Anadolu Sigorta’nın AS ile Yapay Zekalı Cam Tamir/Değişim Tespit Projesi, Many tarafından düzenlenen 6. CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde En Ekonomik Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi’nde ödüle layık görüldü. Bu yıl medya. “İnovasyon Özel Ödülü”nü kazandı

Anadolu Sigorta, “Değiştirme, Onar” stratejisi doğrultusunda, AS ile yapay zeka cam hasar tespit teknolojisi ile araç cam hasarlarının ücretsiz ve kolay bir şekilde tamir edilip edilemeyeceğini öğrenme fırsatı sunuyor. AS yapay zekasından elde edilen sonuçlara göre anlaşmalı cam tamir/değişim hizmetleri seçilerek, tamir veya değişim hizmetinden yararlanmak için randevu alınabilmektedir. Cam tamirinin mümkün olduğu durumlarda, cam servisleri sayesinde çatlak camlar istenilen yer ve zamanda kısa sürede onarılabilmektedir. Hasar maliyetlerinin sürekli arttığı bir dönemde camın toplanması, imhası ve geri dönüşümüne gerek kalmadan onarım ve hasarların ortadan kaldırıldığı dikkate alındığında bu hizmet, cam değişimine göre daha az maliyetli ve çevre dostu olarak öne çıkıyor.

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, Türkiye’nin önde gelen segmentlerinden markaların katılımıyla düzenlenen 6. CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde AS Yapay Zeka ile Cam Tamir/Değişim Tespit Projesiyle ödül almaktan mutluluk duyduklarını söyledi. bankacılıktan sigortaya, perakendeden sağlık hizmetlerine. belirtti. Kaplan, “80 ilde 1.200’e yakın bayi ağıyla hizmet veren 10 anlaşmalı cam firmasıyla çalışıyoruz. Cam tamir maliyeti, yetkili serviste cam değişimine göre 10 kata kadar daha azdır. Kasko poliçesi olan sigortalılarımız, Anadolu Sigorta teminatı kapsamındaki bu noktalarda daha hızlı hizmet alabilmektedir. Öte yandan araç satışlarında modüllerin değişmesi aracın değerini doğrudan etkileyen bir unsurdur. Cam tamiri sayesinde müşterilerimiz, aracın satıldığında çok hasarlı görünmesi ve değerinin düşmesi riskinden kurtulmaktadır. AS yapay zekası ile cam tamir/değişim tespiti projemizi bölüme hediye olarak görüyoruz. Teknolojimizi tüm sigortalılarımızın ve sigortası olmayanların kullanımına sunduk. “Bu bakımdan müşterimiz olsun olmasın herkes bu hizmetten faydalanabilir” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-camardi.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu